מדרגות אבן לעיצוב הבית

מדרגות הנמצאות בתוך הבית מהוות אלמנט עיצובי אשר יכול לתרום רבות לאסתטיקה הכוללת של חלל המגורים. כאשר מדובר בעיצוב יוקרתי, מדרגות שיש או אבן טבעית יעשו לגמרי את העבודה ויספקו מראה רענן ויוקרתי במיוחד.

מגוון האפשרויות לחיפוי מדרגות הוא רחב וכולל מדרגות גרניט, מדרגות שיש ומדרגות אבן טבעית. לקבלת מראה יוקרתי במיוחד, מומלץ לבחור באפשרות של מדרגות שיש. את סוג השיש הספציפי אשר יתאים באופן מושלם למדרגות יש לבחור באופן מוקפד.

כאן שוב בא לידי ביטוי היתרון שבמפעל השיש הצמוד שלנו הכולל טכנולוגיות המאפשרות לנו לספק חיפוי שיש המתאים בצורה מושלמת לכל מבנה מדרגות קיימות.

ניתן לבחור בין מגוון רחב של סוגי שיש לחיפוי מדרגות, הנבדלים זה מזה בצבעים, במרקמים ובסגנונות העיבוד. באופן זה ניתן להגיע להתאמה מושלמת של מדרגות השיש עם סגנון עיצובי קיים ועם כל טעם אישי.

השיש הוא חומר גלם צפוף וחזק במיוחד בעל כושר ספיגה גבוה ביותר לאורך זמן. עמידותו הגבוהה מבטיחה כי ימשיך להיראות מוקפד ואסתטי גם לאחר שנים ארוכות של שימוש אינטנסיבי יומיומי.

בשל יתרונותיו הבולטים של השיש, מדרגות בחיפוי שיש מתאימות גם כמדרגות פנים וגם כמדרגות חוץ. כאשר מדובר במדרגות חוץ, חשוב במיוחד להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים, היות ובמדרגות חוץ ניתן גם לשלב בעיצוב הכולל ביחד עם השיש גם חומרי גלם טבעיים נוספים כמו עץ או אבן.

מדרגות החוץ נבדלות ממדרגות הפנים בגימור אותו אנו מעניקים להן.

למדרגות אשר ישמשו כמדרגות חוץ מתאימים גימורים של הברשה, כיבוס או התזת חול, היוצרים את החספוס שבאבן, המונע החלקה.

מפעל השיש שלנו מספק לנו את מגוון הטכנולוגיות הנדרשות לביצוע עיבוד וגימור של כל אבן טבעית, בתוצאה המתאימה באופן מושלם לעיצוב המבוקש.

למידע נוסף לגבי כל סוגי המדרגות, נשמח לשוחח אתכם ולארח אתכם כמובן באולם התצוגה שלנו.

למידע וייעוץ אישי חייגו אלינו עכשיו 09-7469694.

גלריות מדרגות אבן טבעית: חוץ ופנים